فروشگاه رفاه

ماموریت رفاه

ماموریت رفاه

رسالت ما ایجاد تجربه خرید متمایز برای مشتریان از طریق مدل‌های نوین خرده‌فروشی و فراهم نمودن مناسب‌ترین قیمت، کیفیت و تنوع محصول است.

چشم انداز رفاه

در افق 1404، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اولین انتخاب مشتری در بازار خرده‌فروشی کشور خواهد بود که با مدل‌های کسب و کار در تراز جهانی و به اتکای سرمایه انسانی خود و با به کار گیری فناوری‌های روزآمد، تجربه خرید متمایزی را برای مشتریان و رابطه پایدار همکاری را با شرکای تجاری خود به ارمغان می‌آورد. ما می‌کوشیم مشارکتی فعال در رشد بالنده و پایدار کشور داشته و بیشترین ارزش را برای ذینفعان خود خلق نماییم.

ما باور داریم

  • ما از این‌که کسب‌وکارمان در مسیر تکامل به سوی ارتقای اثربخشی و کارایی حرکت می‌کند، اطمینان حاصل نموده و خود را متعهد می‌دانیم که با ارزیابی مداوم تحولات محیطی و عملکرد سازمانی، در جهت ارتقای کیفیت خدمات خود برای ساختن فردایی بهتر اقدام نماییم.
  • مشتریانمان را در بطن کسب و کار خود قرار می‌دهیم و از قابلیت‌ها و شایستگی‌های خود برای ارایه خدمات بیشتر به مشتریان بهره می‌بریم.
  • با اتخاذ رویکردی مسئولانه تلاش می‌کنیم تا همزمان مصالح اجتماعی، منافع سازمانی و کرامت انسانی را در مورد توجه قرار داده و نسبت به تأثیر عملکرد خود بر جامعه، سازمان و افراد پاسخگو خواهیم بود.
  • با تقویت حس مسئولیت‌پذیری، مشارکت‌جویی، خرد جمعی و خودباوری برای درک صحیح اهداف، در جهت موفقیت، رشد و تعالی شرکت تلاش خواهیم نمود.
  • با ارتقای روحیه اعتماد، احترام و همکاری و پذیرفتن شایسته پیشنهادها و انتقادهای سازنده و پویا، حمایت از نوآوری‌ها و فناوری­های نوین به صورت مؤثر و کارآمد در پیشبرد و پاسداشت حقوق مصرف کنندگان و سهامداران کوشا خواهیم بود.
  • فرهنگ درستی، صداقت، پایداری و اتکاپذیری، که به تدریج موجب ارتقای اعتماد و اطمینان ذینفعان به تعهد ما در ارایه خدمات برتر در حال و آینده می‌شود را تقویت می‌کنیم.
  • در جهت پرهیز از اسراف و تبذیر، رعایت صرفه­جویی خردمندانه و استفاده بهینه از امکانات و منابع و اختیارات سازمانی در افزایش بهره­وری و کارایی شرکت کوشش می­نماییم.