فروشگاه رفاه

راه‏‎اندازی فروشگاه رفاه رامسر با استانداردهای جهانی

عضو هیئت مدیره و مدیر عامل فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه با اشاره به عملیات عمرانی و بازسازی فروشگاه رفاه مرکزی ساری، از راه‎اندازی قریب‎الوقوع فروشگاه نسل جدید در رامسر خبر داد.

آقای دکتر گل‌زاده عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه استان مازندران در شهر ساری گفت: فروشگاه رامسر یکی از زیباترین و بهترین فروشگاه‎های کشور خواهد بود که با سبک ایرانی، مدرن و زیبا ساخته خواهد شد و در رتبه بندی جهانی نیز شرکت خواهد کرد. وی افزود: در این فروشگاه‎ها مواد غذایی تازه،نان، لبنیات محلی، محصولات پروتئینی سالم و ارگانیک عرضه خواهد شد. وی با اشاره به اینکه تا دو سال آینده ۵۰ فروشگاه نسل جدید در کشور ایجاد می‌شود، گفت: تا پایان سال جاری ۱۲ فروشگاه نسل نو در کشور ایجاد خواهد شد که ساری و رامسر جزو این تعداد است. وی با تأکید بر نقش ویژه فروشگاه‎های زنجیره‎ای گفت: با گسترش این فروشگاه‎ها تولید داخلی نیز رونق پیدا خواهد کرد و فروشگاه رفاه با بیش از ۲۲۰ فروشگاه در کشور و ۱۰۰۰ عامل فروش در شهرهای کوچک مشغول عرضه طیف وسیعی از تولیدات داخلی است.

ایجاد برند برنج رفاه از محصول ایرانی شمال کشور

مدیر عامل شرکت با اشاره به اینکه شرکت رفاه در حال ایجاد برند برنج رفاه است، گفت: برند برنج رفاه را از محصولات کشاورزان شمال کشور ایجاد و در کشور توزیع خواهیم کرد تا ذائقه مردم را از خرید برنج خارجی تغییر بدهیم.

دکتر گل‎زاده با تأکید بر اینکه فروشگاه‎های رفاه علاوه بر تخفیف های همیشگی تخفیفات دوره ای را هم به مشتریان خود می‎دهد،گفت: در دی ماه ۸۰۰ قلم از کالاهای این فروشگاه بین ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف خواهد داشت و این تخفیفات در راستای کاهش هزینه‎های فروش و توزیع ایجاد شده است.

وی با استقبال از نهادها و سازمان‌هایی که فضای لازم را برای ایجاد فروشگاه دارند، گفت: شرکت رفاه حاضر به همکاری با این نهادها جهت تأمین سرمایه در گردش و ایجاد فروشگاه رفاه است همچنین امکان تعامل با سازمان‎ها و ادارات در خصوص ایجاد فروشگاه در مکان‎های شرکت‎های تعاونی مصرف که شرایط ادامه کار ندارند و یا تعطیل شده‎اند نیز وجود دارد. وی همچنین در خصوص عاملیت فروش نیز گفت: فروشگاه‎هایی که بالای ۳۰۰ متر زیربنا دارند می‌توانند به شبکه رفاه متصل شوند و رفاه آمادگی دارد با حمایت در زمینه تأمین کالا با قیمت مناسب، فناوری اطلاعات فروشگاهی، تبلیغات و برندینگ، فروشگاه را با مالکیت و مدیریت خود شخص راه‎اندازی نماید.

دکتر گل‎زاده در خصوص رفاه کارت‎های شرکت نیز تصریح کرد: دو نوع رفاه کارت در شرکت موجود است یکی رفاه کارت‎هایی که با حداکثر ۵ درصد تخفیف در اختیار سازمان‎ها و نهادها قرار
می‎گیرد و دیگری کارت اعتباری است که سازمان‎ها با ایجاد تضمین بازگشت، اعتباری به مدت دو ماه و بدون بهره دریافت می‌کنند. وی ادامه داد: این کارت‎های اعتباری در کل فروشگاه‎های رفاه سراسر کشور، باشگاه‎ها، آژانس‎های مسافرتی و رستوران‎های طرف قرارداد با رفاه استفاده شده و وجه آن تا دو ماه قابل پرداخت است.

مدیرعامل شرکت با اشاره به وجود واحد کنترل کیفیت در شرکت گفت: تمامی کالاهایی که در این فروشگاه عرضه می‎شود توسط واحد کنترل کیفیت فروشگاه از مراحل ساخت، بسته‎بندی و توزیع کنترل می‎شود و این کنترل در کنار کنترل دستگاه‎های نظارتی است.

دکتر گل‎زاده در خصوص خرید باشگاه پرسپولس گفت: پرسپولیس برند بسیار بزرگی است و ما هم با وسعت فروش در صدد خرید این باشگاه برآمدیم ولی با توجه به مشکلات در خصوص نحوه مالکیت و قیمت، سهامداران تصمیم به عدم خرید در زمان حاضر گرفتند ولی با توجه به ماهیت فرهنگی این شرکت احتمال اینکه در حوزه باشگاه داری در سال‌های آتی وارد شویم وجود دارد.

دکتر گل‎زاده در خصوص سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص کارت خرید کالاهای ایرانی گفت: شرکت رفاه در زمینه‎های مختلفی همچون ارایه سبد کالا با دولت محترم همکاری دارد و این بار پیشنهاد و طرحی به ریاست محترم جمهوری ارایه کردیم تا پرداخت یارانه نقدی را به صورت بن خرید کالا ارایه بدهند و افراد در صورت تمایل و ثبت نام در سامانه ای تمایل خود را نسبت به ارایه این مبلغ به صورت بن کارت اعلام کنند.

وی افزود: در راستای ایجاد همدلی، همگرایی و تقویت روحیه و ایجاد نشاط در بین کارکنان فروشگاه‎های زنجیرهای رفاه سراسر کشور و انتقال آن به مشتریان این شرکت مسابقات سراسری فوتسال کارکنان فروشگاه‎های رفاه به میزبانی ساری برگزار شده است. وی ضمن اعلام اینکه این مسابقات در قالب ۱۸ تیم از سراسر کشور و طی ۵ روز در ساری برگزار می‎شود گفت: این مسابقات ویژه آقایان است و سه شنبه یکم دی ماه فینال آن برگزار خواهد شد و در نظر داریم مسابقات تنیس روی میز را برای کلیه همکاران تا پایان سال برگزار کنیم.

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه با تأکید بر اینکه رفاه فقط یک مکان جهت خرید کالاهای مورد نیاز مردم نیست، گفت: ما در نظر داریم مردم در این فروشگاه‎ها زمان خوبی را بگذرانند و در کنار خرید کالای سالم و با کیفیت، با ایجاد فضایی جذاب و تنوع کالایی سلایق مختلف را تأمین و نحوه ارایه خدمات خود را بهینه کنیم.

دکتر گل‌زاده هدف شرکت را افزایش کیفیت و کاهش قیمت اعلام کرد و گفت: شعار ما کمک کردن به سبک زندگی مردم است و برای ایجاد آن ابتدا باید همکاران ما در فروشگاه‎ها فضا و شرایط بهتری را تجربه کنند و این نگاه به مشتریان نیز تسری یابد.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>