وی گفت: در این کمپین ۲۰هزار بسته موادغذایی توزیع شد که جز یکی از پروژه های موفق هلال احمر و شرکت رفاه بود و پس از آن تصمیم گرفتیم که در ماه های محرم و صفر نیز این کمپین را اجرا کنیم.

محمدی افزود:در حال حاضر که تامین گوشت با مشکلاتی مواجه شده است بخشی از شرکت های تعاونی می توانند به عنوان تامین کننده مشغول فعالیت شوند که ما به عنوان مجموعه فروشگاه های رفاه می توانیم در این راستا به آنها کمک کرده  و فروششان را تضمین کنیم.

مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه عنوان کرد: در حوزه صنایع دستی هم کارهایی انجام شده که می توانیم معرف خوبی برای این صنف باشیم و آنها را به شرکت هایی که توان تامین کننده داشته باشند معرفی کنیم و چنانچه بتوانیم در حوزه مالی این صنف را کمک کنیم کار ارزشمندی انجام داده ایم.

در ادامه «محمدجعفر کبیری»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به مجموعه فروشگاه های رفاه بابت جلب اعتماد عمومی تبریک می گویم و به نوبه خود در تلاش هستیم به رفاه و مجموعه هایی نظیر آن که علاوه بر کار اقتصادی، کار اجتماعی را هم دنبال می کنند، کمک کنیم.

کبیری بیان کرد: برنامه هایی برای توسعه بازارهای آنلاین داریم که با این تفاهم نامه گام اول آن برداشته می شود که امیدواریم اتحادیه ها با شرکت رفاه همکاری های لازم را انجام دهند.

وی  گفت: با این مصرف کنندگان کالای باکیفیت و قیمت مناسب در اختیارشان قرار می گیرد و تولیدکنندگان ما دغدغه های تولیدشان کم می شوند.باید با برنامه ریزی لازم باید به سمت تولیدات بازار محور برویم که برای این کار حمایت عملیاتی رفاه را نیاز داریم.

محدی تصریح کرد:در کرج به عنوان محل عرضه صنایع دستی به صورت دائمی نمایشگاهی در اختیار کسانی که در این صنف مشغول هستند بگذاریم که برای شروع کار بسیار مهم و مفید است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بازار شب عید موضوع مهمی در این ایام سال است. در برخی از نقاط کشور به ویژه نقاط مرزی صنایع دستی ای تولید می شود که امیدواریم با کمک فروشگاه رفاه به پایتخت برسد.

محمدی در ادامه افزود: فضای ۷۰۰-۶۰۰ متری در کرج را در اختیار صنایع دستی قرار می دهیم و تلاش مان بر این است که هر ماه  یک استان به آنها اضافه شود.