فروشگاه رفاه

افتتاح ۲۲ فروشگاه نسل جدید در ۲۲ بهمن همزمان با جشن ۲۲سالگی رفاه/ آمادگی برای استقرار و ساماندهی ۱۰۰ واحد کسبه پلاسکو در ساختمان جمهوری رفاه جمهوری

فروشگاه رفاه جمهوری امکان استقرار ۱۰۰ واحد کسبه مالباخته پلاسکو را دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، فرشید گل زاده با اشاره به این‌که فروشگاه رفاه آمادگی کامل دارد تا ساختمان جمهوری را در اختیار کسبه پلاسکو قرار دهد، اظهار کرد: اگر بتوانیم از لحاظ ضوابط زیرساختی شرایط را فراهم کنیم در مجموع ۱۰۰ واحد کسبه پلاسکو را می‌توانیم در ساختمان جمهوری فروشگاه رفاه داشته باشیم؛ هرچند در مورد رایگان یا غیررایگان بودن این واگذاری تصمیمی نگرفتیم.

 

وی در ادامه گفت: در دهه فجر به مناسبت جشن ۲۲ سالگی این فروشگاه، افتتاح ۲۲ فروشگاه نسل جدید را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با بیان این‌که ۳۵۰ میلیارد ریال برای توسعه فروشگاه‌های جدید هزینه شده است، اظهار کرد: ۱۴۳ میلیارد ریال هزینه مربوط به سال‌های گذشته را پرداخت کرده‌ایم و ۱۱۵ میلیارد ریال وصول مطالبات داشته‌ایم. علاوه بر این ۷۰۰ میلیارد ریال نیز به مردم تخفیف داده‌ایم در حالی که قدرت خرید مردم پایین آمده و در شرایط رکود بسیار بالا قرار داریم.

 

گل زاده ادامه داد: خوشبختانه مردم با فروشگاه‌های رفاه آشتی کردند و ما توانستیم ۲۵۰ درصد افزایش تخفیف داشته باشیم. بنابراین با توجه به رقابت شدید موجود در بازار کاهش قدرت خرید مردم و شرایط رکودی ۲۰۰ میلیارد ریال سود خالص واقعی به شرکت تزریق کردیم و این در حالی است که در سال جاری سبد حمایتی از دولت نداشتیم.

 

وی همچنین اعلام کرد که از ۲۲ بهمن‌ماه تا پایان سال جاری بیش از ۳۰۰۰ قلم کالا تا ۵۰ درصد مشمول تخفیف خواهند شد و جشنواره فروش ویژه بهار را نیز پس از آن خواهیم داشت. همچنین چند طرح ملی داریم که با عنوان تولید ملی و فروش ملی مدنظر قرار می‌گیرند.

 

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ادامه اعلام آمادگی کرد که این فروشگاه تمایل دارد فروشگاه‌های بزرگ و کوچکی که به صورت فردی اداره می‌شوند به شبکه رفاه وصل کنند تا از جهت آموزش، رعایت استانداردها IT و برند پشتیبانی لازم از آنها به عمل آید که این مساله موجب خواهد شد ۱۵ تا ۲۰ درصد هزینه‌های فروشگاه‌های ذیربط کاهش پیدا کند.

 

گل زاده همچنین از تولید محصولات جدید با برند رفاه خبر داد و گفت: تا پایان سال ۶۰ کالا با نشان رفاه در بازار توزیع خواهد شد و علاوه بر این رفاه وارد فروش خدمات مالی از جمله بیمه، لیزینگ و خدمات گردشگری می‌شود.

 

به گفته وی، در ایران حدود هفت درصد از مایحتاج زندگی مردم از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای تامین می‌شود در حالی که این رقم در دنیا بسیار بالاتر از این میزان بوده و حدود ۸۰ درصد است.

 

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در مورد آخرین وضعیت تعیین تکلیف پرونده‌های تخلفاتی در فروشگاه رفاه، اظهار کرد: بخشی از پرونده‌هایی که رسانه‌ای شده در حال پیگیری است هرچند که تنوع پرونده‌ها زیاد است و برخی از آنها پرونده‌های خاص نیستند. علاوه بر این بخش دیگری از پرونده‌ها مربوط به وصول مطالبات مالی فروشگاه بوده است.

 

گل زاده همچنین در خصوص شرکت‌های زیانده تحت مجموعه فروشگاه رفاه، گفت: طی سال‌های قبل فروشگاه‌هایی ایجاد می‌شد که بعد از دوران تورم بالای کشور زیان‌ده بوده‌اند.

 

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>