فروشگاه رفاه

رفاه در یک نگاه

شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه به عنوان یکی از گسترده‎ترین شبکه‎های توزیع نوین کالا در کشور با هدف تهیه، تامین، توزیع و فروش کالاهای اساسی در تاریخ ۱۳۷۴/۲/۲۶ در اداره ثبت شرکت‎ها و مؤسسات غیرتجاری ثبت شد و به عنوان حرکتی پیشتاز در جهت نوین سازی نظام توزیع کالاهای مصرفی و بادوام در سطح خرده‎فروشی مورد بهره‎برداری قرار گرفت.

از آنجا که سالم‎سازی شبکه توزیع از مهم‎ترین زمینه‎های توسعه اقتصادی پایدار کشور، تامین عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی اکثریت مردم جامعه است به همین منظور اصلاح شبکه توزیع، حذف واسطه‎ها و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‎ها در بازار، در دستور کار دولت وقت قرار گرفت و در این شرایط حمایتی مناسب، شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه با رسالت فراهم کردن کالاهای مورد نیاز جامعه، اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولید اقلام اساسی، فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه در حال حاضر با حدود ۱۶۸ هزار متر مربع سطح فروش و با ۲۱۴ فروشگاه و ۳۰۰۰ پرسنل، با مشارکت بیش از ۳۲۰۰ شرکت تولیدی و تامین کننده در استان‎‎های سراسر کشور در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

هم اکنون شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه در بیست و دومین سال تاسیس خود و در راستای سالم‎سازی بستر توزیع نوین کالا حرکت جدیدی را با عنوان تحول راهبردی آغاز کرده است و بر این اساس چشم‎انداز ۱۰ ساله فروشگاه‎های رفاه مبتنی بر سند افق ۱۴۰۴ کشور بدین شرح مورد تصویب قرار گرفته است:

“در افق ۱۴۰۴، شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه اولین انتخاب مشتری در بازار خرده‎فروشی کشور خواهد بود که با مدل‎های کسب و کار در تراز جهانی و به اتکای سرمایه انسانی خود و با به کارگیری فناوری‎های روزآمد، تجربه خرید متمایزی را برای مشتریان و رابطه پایدار همکاری را با شرکای تجاری خود به ارمغان می‎آورد. ما می‎کوشیم مشارکت فعال در رشد بالنده و پایدار کشور داشته باشیم و بیشترین ارزش را برای ذینفعان خلق کنیم.”

رفاه می‎کوشد تا به عنوان یک مرجع کیفی، قیمتی و سلامت کالا و با استفاده از ابزار نوین الکترونیکی همچون کارت خرید رفاه (فروش اعتباری) ضمن حمایت از اقتصاد خانواده به توسعه فرهنگ در قالب اقتصاد نیز کمک کند.

از ترکیب سهامداران شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه نیز می توان به شرکت بازتاب سهام توس، شرکت سپهر نوید آفرین و مجموعه شهرداری ها اشاره کرد.